sobota, 3 stycznia 2015

Witam!

Kim jestem i co tu robię?

Jestem nowa na blogspocie. Do tej pory byłam na pingerze. Teraz przeniosłam się, bo mam pomysły na opowiadania. Lubię się rozpisywać, a pinger nie chciał dodać tekstu, który ma cztery strony, więc jestem. Jeśli chcecie coś o mnie wiedzieć pytajcie.

Co do tego co będę robić?

Będę tu publikować swoje teksty (przeważnie miniaturki i one shoty), najczęściej o tematyce Potterowej, choć mogą się zdarzyć inne (rzadko). A tutaj małe oznaczenie: Jeśli w tytule miniaturki pojawią się nazwiska bohaterów rozdzielone ukośnikiem to będą oni parą (typowy parring). Jeżeli nazwiska bohaterów będą rozdzielone literką "i" to nie będą oni parą tylko poznacie ich losy (np. jako przyjaciół).

Ode mnie to tyle. Pierwszą miniaturkę dodam jutro, jak tylko wstanę. Proszę tylko o komentarze i szczerą opinię.
Avada


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz