piątek, 13 marca 2015

Artykuł cz.II

"Złota Trójca po wojnie! cz. II"

W ostatnim artykule, tj, miesiąc temu, opisałam Wam istną sielankę Świętej Trójcy. Niestety, nad czym bardzo ubolewam, nie jest, aż tak kolorowo! Okazało się, bowiem iż "impuls", który połączył przyjaciół Harry'ego Pottera, był ,nazwijmy to, krótkotrwały. Nie dawno na ulicy Pokątnej w okolicy sklepu bliźniaków Weasley, zobaczyłam kłócącą się parę, okazało się, że to nikt inny jak Hermiona Granger i Ron Weasley! Nie wiem, o co konkretnie się kłócili, ale wyglądało to na coś poważnego. Młodzi ludzie niestety nie chcieli odpowiedzieć na moich kilka pytań, więc nie dowiemy się czy to definitywny koniec ich związku. Co nas wszystkich bardzo interesuje.
Ja się rozpisuję o przyjaciołach Złotego Chłopca, a u niego samego wiele się dzieje! Od kiedy Ginewra Weasley rozpoczęła grę w Harpiach ciągle jest w trasie i nie ma czasu dla Potter'a. Młody bohater za to nie wygląda jakby tęsknił za swoją "dziewczyną". Wręcz, można by rzec, przeciwnie. Chodzi na imprezy, randki i często można go zobaczyć z pięknymi dziewczynami. Podam przykłady z ostatniego weekendu: jogging z Britney Morgan (19 l.; modelka), lunch z Victorią White (20l.; aktorka), impreza z Padmą i Parvati Patil (po 20l.; nauczycielki Hogwartu), obiad z Amandą Roth (19l, mugolka), romantyczna kolacja z Pansy Parkinson (20l.; fotomodelka). Najbardziej ciekawi mnie ta ostatnia kobieta. Czy to coś na poważnie? Były gryfon z byłą ślizgonką?
Ale nie tylko Potter zadaje się ze ślizgonami. Ginny Weasley nie dawno widziałam z Blaise'm Zabinim na prywatnym treningu w "GoodGym". A Ron Weasley'a z Astorią Greengress na joggingu, a później na "lekko" spóźnionym śniadaniu w mugolskiej knajpce. I to co najbardziej mnie zadziwiło Widziałam Hermionę Granger z ... Draconem Malfoy podczas spaceru po plaży! No cóż pannę Granger poznaliśmy już dość dobrze i wiemy, że lubi bogatych i przystojnych mężczyzn (Harry Potter, czy Wiktor Krum), a Draco Malfoy to nie niezaprzeczalnie POŻĄDANY NR.1! A czy spadkobierca rodu Malfoy'ów traktuje to poważnie? I czy rodzice arystokraty nie są przeciwni jego związku z osobą mugolskiego pochodzenia? Czyżby piekło zamarzło a piekło stanęło w płomieniach? Arystokrata pokochał mugolaczkę?
Cóż w ostatnim artykule obiecałam, że odpowiem na wiele pytań - tymczasem jest ich coraz więcej. Co się dzieje u Hermiony Granger i Rona Weasley'a? Co jest między Harry'm Potterem, a Ginny Weasley? Czy stosunki byłych gryfonów i ślizgonków to TYLKO przyjazne stosunki i wybaczenie win, czy COŚ więcej? Co będzie u każdego z nich? Z kim w końcu będzie Harry Potter? Co będzie z Ginny Weasley? Czy Pansy Parkinson to kaprys Wybrańca? Co Blaise Zabini ma o tym myśleć? Czy Hermiona Granger złamie kolejne "dobrze zabezpieczone" serce? Co zrobi z tym Ronald Weasley? Czy Draco Malfoy wie do czego jest zdolna "niewinna" była gryfonka? Co znaczy dla młodego Weasley'a Astoria Greengrass?
Chyba wszyscy jesteśmy ciekawi jak potoczę się dalej losy Złotej Trójcy po wojnie...
Wasza Rita Skeeter

~*~
Macie drugą część “Artykułu”. :D Zuza Ł. pisała, że nie cierpi Romione. No... Ja też. Więc pomyślałam sobie, że dodam drugą część. Nie wiem co sądzicie, ale mam nadzieję, że się dowiem.
A teraz z innej beczki. Wcześniej nie pisałam o nowej polityce, ale teraz chcę coś powiedzieć. U mnie jest już jedna scena +18, nie długo pojawi się druga. Nie zatwierdzam, że blog jest “dla dorosłych”, bo to bez sensu (sama nie jestem pełnoletnia). ALE jeśli Google usunie mojego bloga (a ktoś będzie chętny czytać moje wypociny) piszcie na e-mail (dostępny w Myślodsiewni) a ja sworzę bloga na innej platformie i podam wam adres. Jeśli się nie uda zawsze mogę wysyłać miniaturki e-mailem. ;)
To tyle miniaturka o Lucjuszu i Bellatrix pojawi się najpewniej w niedzielę (MOŻE w sobotę).
Czekam na jakieś komentarze!

4 komentarze:

  1. Druga, cześć o wiele bardziej mi się podoba. Możliwe, że to przez to, że nienawidzę Ron i Hermiona, Harry i Ginny.
    Czekam na miniaturki.
    ~Mary

    OdpowiedzUsuń
  2. JUPI!!!!! Tak się właśnie cieszy dziecko, które przeczytało twoją świetną miniaturkę!!! Nie ma Romione!!!! Jak super! Lubię Dramione, ale wolę Fremione.
    Co do miniaturki to jest GENIALNA!!! Trafiłaś w prawie wszystkie moje ulubione pary:
    Blinny
    Ron i Astoria
    Dramione też jest okay.
    Może jeszcze jedna część???
    Pozdrawiam, i życzę weny Zuza Ł
    P.S. Nie mogę się doczekać Belli i Lucjusza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pierwotnym pomyśle miało być dużo więcej części. W tym kilka wywiadów. Pomyślę i może napiszę kolejne części.

      Usuń
  3. Artykuły tego typu nie są pisane w pierwszej osobie, tylko bezosobowej formie czasownika zakończonej na -no, -to.

    OdpowiedzUsuń