wtorek, 12 maja 2015

#3 Expeco Patronum

Mam dwie ważne informacje!


Niestety muszę ZAWIESIĆ BLOGA. Nie chciałam tego, ale muszę. Mam dużo na głowie, a jeszcze ten cholerny szlaban. Zawieszam, do wakacji. Ale postaram się coś dodać wcześniej. Mam nadzieję, że się uda. Za to obiecuję, że w wakacje zaleję Was moimi tekstami. A narazie... Kocham WAS! I muszę uciekać.

Dostałam 3 nominacjce do Liebester Blog Award od Anastazji, Ruciakowej i Luny xdd. Dziękuję! Bardzo dziękuję, bo to dla mnie bardzo wiele znaczy.

A teraz pytania.
Od Anastazji:
1. Czy Harry Potter miał wpływ na to kim (lub czym mwuahaha) jesteś teraz?
Na pewno. Saga Harry Potter to jest moje dzieciństwo. Dzięki tym książkom zrozumiałam czym jest przyjaźń. Dzięki bohaterom nabrałam pośredniego doświadczenia do życia.

2. Najmniej prawdopodobny pairing w rozległej krainie opowiadań potterowskich?

Hm... Lubię tak nieprawdopodobne pary. ^^ Ale taka parą dla mnie jest Bellatrix/James. Nie wiem czemu. Ale czytałam kiedyś tekst o tej parze. Był trochę zagmatwany, ale ogólny sens, jak dla mnie, był jasny: ta para nie ma prawa bytu. Może jakiś lepszy ff by mnie przekonał?

3. Kim byłabyś w świecie Harry'ego? (zawód, dom, strona [jasna/ciemna]
Była bym Mistrzynią Eliksirów. Ze Slytherinu, oczywiście. I byłabym szpiegiem Zakonu u Voldemorta.

4.Czy jakieś Fan Fiction wstrząsnęło tobą tak bardzo, że przez jakiś czas nie mogłaś czytać nic innego?
Tak. Chociaż... Mam tak po każdej skończonej opowieści. ;)

5. Ulubiony eliksir, nauczyciel, zaklęcie i przedmiot.
Ze świata magii? Eliksir: Płynne Szczęście (Felix Felicis). Nauczyciel: Severus Snape/Remus Lupin (uwielbiam ich tak samo, nie potrafię wybrać ♥♥♥). Zaklęcie: Expecto Patronum (lubię te zwierzątka, są piękne). Przedmiot: różdżka (nie jest oryginalna).

6. Piosenka, która motywuje cię do działania to...?
Queen – „Show must go on”

7. Wolisz czasy Huncwotów, Złotej Trójcy czy Nowego Pokolenia?
Ja lubię wszystkie czasy. Nie ma tak, żebym zobaczyła bohaterów z danego czasu i nie czytała. Czytam znaczną większość. Dla mnie liczy się styl, a nie czas. ;)

8. Jesteś realistką, optymistka czy pesymistką?
Jestem pomiędzy realistką, a optymistką. Potrafię chłodno kalkulować, ale także często bujam w obłokach.

9. Czy gdybyś miała wybrać między przystąpieniem do Zakonu Feniksa lub śmierciożerców, jaką decyzję byś podjęła.
Jak już wyżej napisałam. Należałabym do Zakonu i byłabym szpiegiem.

10. Co sądzisz o Albusie Dumbledore (starym fanatyku dropsów :B)?
Hm... Ma wiele cennych rad i złotych myśli. Uważam, że jest dość dobrym autorytetem. No może pomijając dropsy... ;)

11. Czy masz cel, do którego dążysz?
Tak, chcę dostać się do wymarzonego liceum, a później na studia. Chcę zostać naukowcem!

12. Jakim prawem twoja mama śmiała pozbawić mnie twoich cudownych miniaturek?
Po pierwsze, to co piszę nie jest cudowne. Piszę fatalnie i wiem o tym. Czasami aż dziw bierze ile osób to czyta. A co do twojego pytania... Dostałam szlaban za... Wrzucenie kumpla do jeziora, co ten przypłacił katarem (którym mnie zaraził -,-'). Dostałam szlaban na miesiąc, ale udało mi się przekonać mamę, że jestem mała, biedna, pokrzywdzona i dostałam laptopa na chwilę... (wstawiłam miniaturkę, teraz mam laptopa, bo "mam problemy z matmą" taaa... jasne xD)

Od Ruciakowej:

Czytasz książki? Jeśli tak to jakie najczęściej? Podaj trzy ulubione.
Czytam uwielbiam czytać. To przenoszenie się w inny świat... Czytam o co wpadnie mi w ręce. Wybrać trzy? Tylko? Już chyba łatwiej byłoby mi wymienić sagi... No cóż wybiorę najulubieńsze (jest takie słowo :P)!
„Harry Potter i Więźnień Azkabanu”
„Igrzyska Śmierci”
„Niezgodna”

2. Co Cię zainspirowało do pisania
?
W sumie nic. Zaczęłam pisać, bo miałam za dużo myśli. Nie miałam konkretnej inspiracji. To się stało spontanicznie, nagle.

3. Od jak dawna Harry Potter jest w twoim życiu?

Od dawna. Jak byłam mała (ok. 4-5 lat) mam czytała mi do snu pierwszą część. W sumie to właśnie ona zaszczepiła we mnie, choć nieświadomie, miłość do Harry'ego.

4. O co poprosisz gdybyś miał/a jedno życzenia?

O to by spełniły się wszystkie moje marzenia. XD

5. Ulubiona postać z HP?

Teraz postawiłaś mnie pod ścianą. Nie umiem wybrać ulubionej. To zbyt trudne. Kocham ich wszystkich jednakowo mocno. Nie dam rady, przepraszam.

6. Lord Voldemort czy Albus Dumbledore?

Zależy kiedy. Przeważnie wolę Dropsa. Ale kiedy jestem naprawdę zła, to Voldek mógłby mi pomóc, się "odstresować". (buahahaha.... Bójcie się!)

7. Do jakich fandomów należysz?
Oczywiście Potterheads. Ponad to Tribuci, Niezgodni, Merliners. Zobaczymy co jeszcze przyniesie czas.

8. Słuchasz w tej chwili jakiejś piosenki? Jeśli tak to jakiej?
Słucham teraz Joan Jett – „BadReputation”

9. Twoje trzy ulubione piosenki.
BadReputation” – Joan Jett
„Stay Home” – Self
„I'm an Albatraoz” – AronChupa

10. Trzy ulubione filmy.

"Spełnione marzenia"
"Dziewczyna w czerwonej pelerynie"
"Mamma Mia"

11. Czy wierzysz w istnienie przyjaźni damsko-męskiej?

Tak. Sama mam wspaniałego przyjaciela (nie jest gejem!). Nie zamienię go na nikogo innego!

Od Luny xdd:

1. Ulubiona piosenka to...
JoanJett – „Bad reputation”

2. Ulubiony film to...

"Dziewczyna w czerwonej pelerynie"

3. Jesteś optymistka, realistką czy pesymistką?
Jak już wyżej napisałam... Jestem pomiędzy realistką, a optymistką. Potrafię chłodno kalkulować, ale także często bujam w obłokach.

4. Jakie języki umiesz?

Ja znam polski (choć kuleje co widać w tekstach), angielski (mało, bo mało, ale powiem, że „Aj dont noł” czy „Aj dont spik inglisz” xD), niemiecki (umiem się przywitać i pożegnać, a także powiedzieć jak się nazywam i gdzie mieszkam).

5. Ile masz lat?
Z tych bajek wyżej można wnioskować, że mam max. 12 lat. A tu niespodzianka! Dokładnie 26 grudnia kończę16 lat!

6. W której klasie jesteś?

Kończę teraz szlachetną klasę III gimnazjum! (Gimbaza to zuo przez duże ZU! XD No ok jestem Gimbem xD)

7. Ulubione opowiadanie to...

Hm... Twoje. :D

8. Dlaczego piszesz?

Żeby się wyżyć. Tutaj mogę robić pisać co chcę. A widząc, że ludzie to czytają, jestem szczęśliwa! Okazuje się, że moje wypociny jednak nie są aż takie złe. To miłe. I nadaje jakiś sens, temu co robię.

9. Masz rodzeństwo?

Eh... Mam. Brat. Młodszy. Koniec i kropka. To dla mnie ciężki temat. ;)

10. Ulubiony kwiat to...

Niezapominajka

11. Kot, sowa, szczur czy ropucha?

Hm... Sowa. ;3

Ja nie nominuję nikogo, ponieważ nie mam pomysłu na pytania i mam zaległości w blogach, które czytam. Nadrabianie jest okropne! Mam juz dość. Po za tym ten szlaban trwa nadal. Teraz się dorwałąm na chwilę...

2 komentarze:

  1. Szkoda, że zawieszasz bloga. Będzie mi trochę ciężko, ponieważ przyzwyczaiłam się do twoich miniaturek. Będę czekać tak długo jak będzie trzeba. Wróć do nas jak najszybciej.
    ~Mary

    OdpowiedzUsuń
  2. Smuteczeq :( Czemu zawieszasz?! Niech odwieszą Ci szlaban, niech zobaczą Twoje wypociny, niech zauważą, że masz talent o jakim inni (nawet ja) mogą tylko pomarzyć! :* Będę tęsknić! :* Chcę wakacje i nową miniaturkę!!!
    3maj się :*
    Luna xdd

    OdpowiedzUsuń