niedziela, 8 stycznia 2017

Dwa lata

W poniedziałek 2 stycznie 2017 roku przypadła druga rocznica utworzenia bloga Avada pisze… (adres: avada-pisze.blogspot.com). Autorka tej strony internetowej zgodziła się udzielić krótkiego wywiadu dla Proroka Codziennego, niestety jest to dosłownie kilka pytań, na które zgodziła się odpowiedzieć czekając na autobus.


Redaktorka: Nie mamy dużo czasu więc, przejdę od razu do rzeczy. Pierwsze pytanie. To już drugi rok twojego blogowania. Jak się czujesz?
Slytherinka: Świetnie. (śmiech) Ale na poważnie. Zaczynam się obawiać. Zawsze moje pomysły szybko mi się nudziły, a tutaj już drugi rok. Dwa długie lata. Nawet w mojej głowie brzmi to trochę absurdalnie.  Jeszcze nigdy na długo nie wytrzymałam przy postanowieniu noworocznym.
R: Czy dobrze rozumiem, że blog jest twoim postanowieniem noworocznym?
S: Tak. W Sylwestra roku 2014 doszłam do wniosku, że jednym, a właściwie jedynym moim postanowieniem będzie założenie bloga. I tak się jakoś złożyło, że wytrzymałam tutaj rok. Teraz następny. To niezwykłe, ile się do tego czasu zdarzyło. Jestem niesamowicie szczęśliwa z takiego obrotu spraw.
R: Czy zdarzały się chwile, gdy chciałaś to zostawić? Usunąć bloga, zamknąć?
S: Tak. Nie raz nawet. Zawsze, gdy miałam tyle nauki, że głowa mi dymiła albo gdy blogspot nie chciał ze mną współpracować. Jednak zawsze wracałam i chyba to jest najlepsze. Świadomość, że nieważne co zrobię źle, mój blog i tak przyjmie mnie z otwartymi ramionami.
R: Pięknie powiedziane. Jakby blog był osobą.
S: I to jedną z najważniejszych w moim życiu.
R: Skoro blog stawiasz teraz na jednym z początkowych miejsc w życiu, to jakie masz plany związane z nim?
S: Cóż… Zwykle gdy sobie coś zakładam to nie wychodzi, ale od jakiegoś czasu jestem niezwykle zawzięta, więc może mi się uda. Na pewno zamierzam wrócić do jakiejś  regularności przy dodawaniu postów. Może nie jeden na tydzień, ale chociaż na miesiąc. Nie będę ukrywać, że LO na profilu z rozszerzoną historią nie sprzyjaniu blogowaniu. Jednak staram się. Inne to na pewno wykorzystanie propozycji z „Pomysłów”. Najwyższa pora, aby przestały leżeć pozostawione same sobie. Może też uda mi się w tym roku znaleźć jakieś czas na czytanie i, co chyba ważniejsze, na komentowanie blogów. Przepraszam mój autobus.
R: Dziękuję!

Cóż mogę dodać? Jak widać po autorce – bloga ma się dobrze, choć trochę ma problemów z czasem.  Zobaczymy, co będzie dalej i czy autorka spełni swoje założenia.
Dla Proroka Codziennego
Annabeth Tess

***
- Wiesz, Weno. Od kiedy zmieniłam redaktorkę tej gazety artykuły mniej kłamią.
- Przecież ty to piszesz idiotko!
Wena nie zna się na żartach.

~*~
Drugi rok! Avadka ma dwa lata! Niesamowite.
Nikt nie chciał wziąć udziału w zabawie, więc napisałam krótką historyjkę, nie wiem czy się spodoba, czy nie. W ten sposób chcę uczcić ten drugi rok.
I (bardzo) krótkie posumowanie (stan na 08-01-17, 15:46):

Na blogu znajduje się 46 postów (ten jest 47), z czego 11 w roku 2016. Opublikowanych zostało 198 komentarzy.  Wpadliście tutaj 34 514 razy. Zaobserwowało mnie 11 osób. Zapisałam się do trzech katalogów.

2 komentarze:

  1. Dwa lata to faktycznie szmat czasu. Gratulację, że tyle wytrwałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej Mam małą prośbę... Mogłabyś napisać coś o Remusie w roli głównej ;) tylko żeby był naprawdę wesoły(coś w rodzaju Syriusza) :) proszęę

    OdpowiedzUsuń