poniedziałek, 9 lutego 2015

#1 Expecto Patronum

Kilka ważnych informacji. Proszę o przeczytanie.




1. Mam już ponad 1000 wyświetleń! Jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa! To jest dla mnie duży sukces.

2. Powyższy plus jest jednocześnie jednym z powodów, przez które mój nastrój się nie poprawia. Jest ponad tysiak wyświetleń i do tego... 18 komentarzy! Wiem, że moje teksty nie są idealne. Ale, na Merlina, jeśli ktoś je przeczyta, to niech napisze co o tym myśli, co jest dobrze, co źle, co mam poprawić! To na prawdę pomaga.

3. Wiem, że moje teksty są słabe. Przypomniał mi o tym "gość" na pingerze. Cóż... Może on ma racje? Nie wiem. Ja założyłam bloga żeby "ulepszyć" swoje teksty i, nazwijmy to, styl. Nie chcę popełniać tych samych błędów, więc liczę, że ten "gość" ujawni się, uzasadni swoją krytykę i wytknie mi wszystkie błędy.

4. Zauważyłam, że ostatnio "wyżywałam się" na Hermionie. Po kolei: z Draco, Snape'em, Teddy'im, znowu ze Snape'em (w drabble), Lupinem i na koniec z Fredem! Teraz mam kilka pomysłów na Nimfadorę i to pewnie na niej się teraz będę "wyżywać". ;)

5. Pod ostatnim postem Maria Jankowska podała ciekawy pomysł. Mianowicie Filch i Snape! Powiem szczerze, że zainteresowało mnie to! Pomyślę nad tym i może pojawić się taka para ale w następnym tygodniu, bo wtedy zaczynam ferie.

6. A propos moich ferii... Ferie spędzam w domu, więc będę miała dużo czasu na pisanie. I może w przyszłych dwóch tygodniach pojawi się więcej tekstów.

7. Po cichu piszę serię miniaturek. Wstępnie jest ich pięć, może będzie więcej. Dodam je jak skończę całą serię. Nie chcę się rozdrabniać.

8. Wciąż namawiam do komentowania. Nawet krytycznego. To jest potrzebne. Daje kopa i pomaga w lepszym pisaniu. Jeśli ktoś z was powiem mi o moim błędzie, ja będę starała się go więcej nie robić.

To tyle. Mam nadzieję, że ktoś to przeczyta. A w szczególności "gość". :D (wiem wredna jestem ;3)

Pozdrawiam:
- tych, którzy komentują (najbardziej)
- tych, którzy dają mi kopa
- tych, którzy czytają
- "gościa" (haha... nie mogłam się powstrzymać! ;3)

Niech moc będzie z Wami, a los niech zawsze Wam sprzyja!
Slytherinka!!

11 komentarzy:

  1. Będę czekała na Filcha i Snape'a XD. Życzę weny. :D
    ~Mary

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słuchaj tych hejterów! Pełno ich w internecie i oczywiście nie podpisują się! Jeżeli nawet nie mają odwagi powiedzieć kim są, to co dopiero brać do siebie ich "jakże ważne zdanie" o Twojej twórczości :)
    Mi się podoba! I czekam z niecierpliwością na kolejne miniaturki :)
    Pozdrawiam i weny życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeprasza , że tak nieskładnie, ale strasznie zmęczona jestem ;)

      Usuń
  3. Dziękuję. To dla mnie naprawde ważne, że ktoś mnie wspiera. :)
    A co do nieskładności... To przezcież nic takiego. ;) Dla mnie liczy się fakt, że podoba ci się to co robię. :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak! Piszesz wspaniale! Jesteś boska! Jak napiszesz książkę z opowiadaniami to przysięgam, że od razu kupię ! :*
    Pozdrawiam
    Luna xdd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Czytając taki komentarz na mojej twarzy pojawia się uśmiech! O taki :D

      Usuń
    2. A tak wgl. To może dałoby się dedyczek jak będziesz pisać (być może) Jily, Dramione, Sevmione, Lucmione, lub Fremione ? (geny!!! xdd)

      Usuń
    3. Mam zaczętych kilka miniaturek (w tym Jily). Teraz uczę się na sprawdzian (czyt. piszę kolejne opowiadanie i siedzę na bloggerze, pingerze i facebooku). A Jily jest twoje. ;) (wiem coś o tych genach. xD)

      Usuń
    4. Dziękuję, dziękuję, dziękuję :* !!!
      PS Jak pisałam miniaturkę to też uczyłam się (czyt. FB, Twitter, Ask, miniaturka, youtube xdd)

      Usuń
  5. Piszesz naprawdę świetnie. Wczoraj weszłam na twojego bloga i już przeczytałam 20 miniaturek.Nie zwracają uwagi na to co mówią hejterzy,bo oni ci tylko zazdroszczą
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń