piątek, 25 grudnia 2015

#5 Expecto Patronum - "Święta"

   Kochani  nie umiem składać życzeń, mogłabym skpojować ze strony z wierszykami, ale chcę żeby te życzenia były szczere, a nie kolejnym szablonem pojawiającym się dzięki: Ctrl+C i Ctrl+V.
   Piszę te życznie już drugi dzień i zawsze są nie takie jak, ja bym chciała, żeby były. Nawet nie wiem od czego zacząć....
   Wypadało by zacząć od zdrowia, bo jest njważniejsze. Więc życzę Wam, abyście byli zdrowi jak... Podobno ryby sa najzdrowsze, ale ja uważam, że to owoce mają najwięcej witamin, więc życzę byście byli zdrowi jak owoce.
   Chcę zyczyć szczęścia, nie takiego od czterolistnej koniczyny, które działa tylko dzień, czy dwa. Życzę Wam szczęścia przez calutki rok. Żeby pech się nie trzymał, a czarne koty same uciekały Wam z drogi.
   Życzę spełnienia marzeń. Niech wszystko idzie tak, jak sobie zaplanowaliście. Żeby nic nie działo się przypadkiem, a jeśli już niech to będą tylko dobre przypadki.
   Życzę czasu. Każdy narzeka, że zawsze jest go za mało, że zawsze się spóźniają. Więc miejcie go jak najwięcej, żeby zrobić wszystko, co macie w planach, żeby później nie żałować, że czegoś nie zdąliście, że się spóźniliście.
   Życzę żebyście dostrzegali magię w swoim życiu. W każdym liściu, chmurze, człowieku. Wszędzie. Przecież to, że nie jesteśmy w Hogwarcie, nie pozwala nam zostać mugolem. Magia jest wszędzie, my musimy ja tylko dostrzec.
   Życzę Wam miłości, ponieważ ona jest siłą. Daje siłę do życia, dodaje barw światu, ukazuje lepszą stronę wszystkiego. Życzę Wam miłości prawdziwej, szczerej i jedynej. Takiej na wieczność. Takiej, której nawet śmierć nie pokona.
   Życzę Wam radości, ponieważ jest drugą największą siłą. Ona pokazuje, że nawet najbardziej ciemna i bura barwa jest piękna i ma w sobie wiele odcieni. Życzę radości takiej, dzięki której nawet w najbardziej pochmurne dni na waszym niebie będzie świeciło słońce.
   Nie wiem czego jeszcze mogę życzyć. Więc zakoczę dość popularnym : Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku.
   Te nieskładne życzenia, składałam ja, Slytherinka. :)

2 komentarze:

  1. Dziękuję i wzajemnie! Życzę też WENY, by starczyła na calutki rok, albo nie... Od razu na całe życie! Życzę Ci też, abyś nas nie opuszczała, byś pisała dalej, bo Twoje teksty rozwalają system i żebyś była po prostu szczęśliwa i zadowolona z życia. Życzę Ci tej weny, abyś nie stoczyła się tak jak ja przez jej brak.
    Wesołych po świętach ! :D
    Impresion Elf (dawna Luna xdd)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)
      Ja tobie też życzę weny i żebyś wróciła. Na prawdę lubię twój styl pisania i brakuje mi go. Mam nadzieję, że wrócisz.
      Pozdrawiam cieplutko. :)

      Usuń