piątek, 1 stycznia 2016

Zapowiedź miniaturki urodzinowej

Jutro jest pierwsza rocznica utworzenia Avadki. Z tej okazji pisze miniaturkę urodzinową. Pomysł wpadł mi dość nie dawno, mam już mniej więcej 1/4 notki, skończę najprawdopodobniej jutro. Ale postanowiłam wkleić wam zapowiedź. Jeśli ktoś czyta, błagam, niech zostawi komentarz o treści: "będę czytać dalej" lub "nie będę czytać dalej", to dla mnie ważne. Bo nie wiem, czy warto pisać. Komentarzy jest coraz mniej i powoli tracę wiarę, że w tym całym pisaniu jest jakiś sens.



A oto zapowiedź

- Zebraliśmy się tutaj... Ej! Ja już mówię! Halo! To nie czas na kłótnie! Harry nie bij Malfoy'a! A Draco nie wyzywaj Hermiony! Ron zostaw Lavender na obściskiwanie się będziecie mieli czas później! Fred, George przestańcie męczyć moją biedną Wenę! A Zabiniego proszę o zostawienie dziadka Czasu! Profesorze Snape, proszę w tej chwili przestać wlewać Wywar Żywej Śmierci do ponczu! Czy ktoś mnie tu w ogóle słucha?! Doktorze House, co pan tu robi?! Pańskie zebranie jest w sali 308, tutaj jest 309! Czy ktoś powiadomił dyrektora, że spotkanie zostało przełożone do tej sali, bo 203 była za mała dla nas?! Halo! Czy bohaterowie innych sag już przyszli?! A mojego ulubionego serialu?! Gdzie są bohaterowie „Przygód Merlina”?! A”Igrzysk Śmierci”? „Niezgodnej”?! Może chociaż „Zmierzchu”? - zakończyłam załamana i bliska płaczu.

2 komentarze:

  1. JA TU JESTEM I ZOSTANĘ.XD Nie moge doczekać się miniaturki a twoja zapowiedź iście komiczna. Super.

    OdpowiedzUsuń